×

Observație

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View e-Privacy Directive Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.
În urmă cu doar câteva zile îmi expuneam o părere legată de serviciile oferite de EON GAZ România, care par a avea intenționat un management construit să irite și să atragă înjurături. Eh, pentru a fi fair, (nu, nu mi-am schimbat părerea, dar evidențiem și lucrurile bune, că doar nu suntem critici doar de-a naibii) aseară am primit de la ei un răspuns la email-ul transmis pentru a evita coada de 6 ore de la EON regionala de Vest. Și nu doar atât, dar au și făcut toate corecțiile necesare, fără să fie nevoie de prezența mea acolo, doar pe baza notificării electronice. Bravo! Și totuși, nu cred că era nevoie chiar de 32 de zile pentru asta (sper să nu fi numărat eu greșit ^_^). Mulțumesc pe această cale, pentru aspectul pozitiv... că cele negative sunt mult mai ușor de expus, dar e sănătos să fie și experiențe benefice